.

.
welcome to http://eykamuncetsblinkblink.blogspot.com . just read and followers kay hunny bunny . so that's all , loveyou . kbai ♥ (:

Terima kasih :)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 27 November 2013

Haii Bloggerrrrrrrrrrrrrrrr :D

Hi Assalammualaikum. Fuhh, dah lama tak update blogger. Berhabuk dah pun blogger ni * Sapu blog * Hahaha, biasa lahh busy sikit bila exam spm ni. Huishh, ni antara hidup dan mati ouhh! Akuu rasa lepas spm ni nak ambil lesen dulu then baru masuk plkn. Aku dapat plkn okayy --' Sakit hati tapi takpe, dapat sijil * insya,Allah * :3 Okayy, nak cakap sikit, emm, paper math hari tu rasa macam nak menangis je bila tak boleh buat. Tak tahu lah senang ke susah sebab aku memang bodoh math. Bukan tak belajar, benda yang aku belajar pun, tak masuk dalam kepala otak. Asal uh? Hmm, aku text abah cakap yang aku tak boleh target math and takut kecewakan harapan abah dengan ummi. Tapi abah tak kesah. Hmm, aku teringin nak buat mak bapak aku bangga dengan aku tapi aku rasa cita-cita aku tak kesampaian. Aku boleh rasa and bau markah aku berapa. Haihh, aku rasa cacat result aku nanti ouhh. Macam mana nak dapat iphone nii? Hihi, kalau dapat 1A, dapat iphone. Yippy! :D Hmm aku tak dapat A kot, mana lahh tahuu. Hm, mengeletar lutut ni nak tunggu result keluar nanti. Takut nyaaa! Dapat result nanti, aku nak sorok! Kat rumah baru aku tengok! Haihh serammm ni kenapaa :'( Sebab aku bodoh, aku memang tak pandai. Perdagangan tadi banyak benda yang aku baca tu, masuk tapi aku LUPA! Ya'Allah, aku ni banyak mencarut ke sampai lupa? Hmm, mybe ni balasan kot. Hm, redha jelahh dengan keputusan yang aku dapat nanti and aku hope sangat-sangat aku tak kecewakan perasaan ummi dengan abah ouh :'(



--> Okayy, ni buka topic lain pulakk :3  
Masa tinggal lagi sehari je sebelum aku melangkah blah dari hostel and sekolah ni. Ya'Allah I will miss this school and YOU! Aku risau sangat nak tinggalkan dia. Lepas ni aku dah kena balik KL dah. So lepas ni tak dapat nak jumpa dahh. Tadi Tadi Tadi dia spend time dengan aku. Hee, aku rindu dia sangat and aku rindu dia yang dulu. I love when you smile and laugh. This is not the last time I saw you smile and laugh. I'll see you smile and laugh in the picture when I miss you. I will cherish our time is short to get more wonderful memories before we separated. I love you very much and only God knows recluse I love you. Please do not ever forget me indefinitely. If we have a soul mate, I'll take care of you how I take care of myself. I will pray that You're my soul mate to jannah. I love you bie. 8month 1weeks 3days :')